Thursday, January 6, 2011

Khas Untuk Anonymous

Entry nih khusus untuk mereka2 nak post/nak chat di shout box blog nih. Ada peraturan perlu patuh, bukan asal tahu username & password blog nih, leh post suka2 hati. Aku x kisah sapa2 nk post tazkirah, gambar2 kelas ke, video ke, apa2 yang berguna untuk diri sendri dan masyarakat. SEMUA TUH DIBOLEHKAN. Boleh paham kan. Klu entry melibatkan nama2 org or situasi yg semua org leh tahu or apa2 jela yg boleh bg sakit hati org, pegi tulis kat blog sendri/buat blog sndri pastu tulis. Senang je kan nk sign up blog, x susah pun. Aku monitor blog nih hampir setiap hari, cuba mewujudkan suasana harmoni mcm menonton cerita Gerak Khas . Bg makhluk ciptaan Allah Maha Esa yg mahu cari gaduh kat shout box, aku leh tahu sapa tulis, sbb shoutbox password tuh aku sorang je tahu, klu aku sign in cbox tuh, segala ip address terpampar depan laptop aku, ip address location pun leh tahu, jgn sampai aku print screen pastu post dlm blog nih. PAHAM.

minta maaf bahasa kasar, saya tak bermaksud.

-Happy 70th Birthday Hayao Miyazaki-

Muhammad Syakirin Bin Zaini
Ketua Kelas Sem II 2010/2011

4 comments:

What say you?