Friday, January 13, 2012

thank you

[entri sempena sem dah habis]

Saya, Aqilah, mantan penolong ketua kelas sem 1 2011/2012, dengan rasa rendah diri, ingin memohon maaf banyak-banyak atas semua salah silap dan kekurangan selama saya memegang jawatan sebagai ACR. Mintak maaf untuk amanah yang gagal terlaksana, untuk hak yang tak tertunai, untuk apa-apa info yang tak terbagitahu, untuk apa-apa pemberitahuan yang tak jelas, untuk masa yang terbazir sebab tunggu lecturer tak datang-datang atau sebab-sebab lain lah, untuk hati yang terkecilkan dan tak terjaga, untuk kelambatan mengupdate blog, untuk semua-semua lah, yang saya tak list. 
Maaf atas semua khilaf dan ketidaksempurnaan, sama ada disengajakan atau tidak.
Terima kasih atas segala kerjasama yang dah diberikan.
Dan saya maafkan korang kalau ada salah dengan saya. Eh? Hahaha..

Good luck kepada barisan pemimpin sem depan. Go wani! Go pijie! =)
Selamat bercuti semua!

Maaf sebab membebel.
Sekian. Peace.

4 comments:

  1. thanks aqilah & the rest. u've worked very hard! biasa la tu terkurang terlebih skit2.. thanks a lot & congrats for finishing ur task. slamat 'berehat' sem depan.

    :)

    ReplyDelete
  2. yeay. tq kak hanah, my sifu. ehehe..

    ReplyDelete
  3. u did a very gud job aqilah huzir (siyesly)...bravo!!...n tq very much!!

    ReplyDelete

What say you?